تأثیر شیوع پاندومی کرونا بر بازاریابی کوکاکولا

در این صفحه میخوانید:

تأثیر شیوع پاندمی کرونا بر بازاریابی کوکاکولا

نا اطمینانی اقتصادی که به علت شیوع کرونا ویروس جدید (covid-19) به وجود آمده باعث شده است تا برند‌های نوشیدنی چندملیتی در انگلیس برنامه بازاریابی خود را به حالت تعلیق درآورند.

کوکاکولا با چندین آژانس برجسته در انگلیس همکاری دارد که از میان ‌آن‌ها می‌توان به آژانس‌های تبلیغاتی Ogilvy ، Wieden+Kennedy، McCann ، comms agencies Mission، Frank و Exposure و آژانس رسانه‌ای  MediaCom اشاره کرد.

این شرکت اعلام کرده است که تصمیم را به‌صورت دوره‌ای بررسی می‌کند و شرکای تبلیغاتی و بازاریابی خود را از پیشرفت‌های بعدی به‌روز می‌کند.

سخنگوی کوکاکولا: “با توجه به شرایط خطیری که همه در مورد coronavirus با آن روبرو هستند، ما اعتقاد داریم که بازاریابی برنامه‌ریزی‌شده برند‌های ما در بریتانیا مناسب یا مطابق با چالش‌های فعلی و عدم اطمینان برای مصرف‌کنندگان نیست.”

“ازآنجاکه همه ما با این شرایط بسیار متفاوت سازگار هستیم ، سعی خودمان را معطوف بر چگونگی ایجاد تغییر در مصرف‌کنندگان ، مشتریان و جوامع خود در هفته‌ها و ماه‌های آینده خواهیم کرد.”

لازم به ذکر است که در سال 2019، این تولیدکننده نوشیدنی 3.7 میلیارد پوند (4.2 میلیارد دلار) برای تبلیغات جهانی برای برند‌های خود هزینه کرده است.

 

منبع: PRWEEK

اشتراک گذاری
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در reddit