پروژه خدمات غیر حضوری بانک رفاه

نام برند:

شعار کمپین:

پروژه خدمات غیر حضوری بانک ( رفاه طراحی شده توسط آژانس تبلیغاتی کوشا )

نام پروژهنام مشتریتاریخ اجرای پروژه
پروژه خدمات غیر حضوری بانک رفاه
بانک رفاه کارگران
1394 

در این پروژه راهکار ارائه شده برای ترویج خدمات غیر حضوری دیدار به صورت vip با مشتریان وفادار بانک رفاه و معرفی و ارائه خدمات غیر حضوری به این مشتریان بود

در این پروژه 20000 کاربر جدید به اپلیکشن موبایل بانک رفاه افزوده شد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram