نماد سایت آژانس تبلیغاتی کوشا | Koosha Advertising Agency

کمپین تبلیغاتی با موضوع حواسپرتی

کمپین تبلیغاتی setapp با موضوع حواسپرتی

کمپین تبلیغاتی setapp با موضوع حواسپرتی

کمپین setapp

 

به‌تازگی شرکت droga5 برای اپلیکیشن setapp کمپین جالب و عجیبی را اجرا کرده است که بد نیست به بررسی آن بپردازیم. یک کمپین تبلیغاتی با موضوع حواسپرتی! ایده‌ی این کمپین آن است که به ما نشان دهد روند کارها تا چه میزان می‌تواند به طرز فاجعه‌باری بد پیش برود اگر افراد حواسشان را جمع نکنند و با درگیر شدن به حواس‌پرتی‌های پیرامون خود کارها را به انجام نرسانند.

 

در این سه تبلیغ که با چاشنی کمدی ساخته شده‌است و تگ لاین آن «منحرف نشو، setapp نصب کن» (dont get sidetracked get setapp) است، سازندگان نمونه‌هایی را به ما نشان می‌دهد که پرت شدن حواس یک شخصیت به چیز دیگر و به پایان نبردن یک فعالیت چگونه ممکن است به رخ دادن یک سلسله اتفاق دراماتیک بینجامد.

 

بیشتر بخوانید:

محتوای کمپین تبلیغاتی با موضوع حواسپرتی

در تبلیغ اصلی با مردی مواجه می‌شویم که فوبیای مار دارد اما در آکواریوم مار گیر کرده است چون درمانگر او حین هیپنوتیزم حواسش به یک تماس تلفنی مشغول شده، مرد بیچاره درحالی‌که خیال می‌کند مار است رها شده است.

 

 

در تبلیغ دیگر پدری با پسرش بازی قایم با شک را شروع می‌کند اما حواسش پرت می‌شود و کودک بیچاره را در پس پرده‌ها فراموش می‌کند.

 

 

در تبلیغ نهایی شعبده‌بازی را نشان می‌دهد که بعد از غیب کردن یکی از تماشاچیان و حواسش پرت یک تماس می‌شود و همسر آن مرد تا سال‌ها به دنبال شوهر مفقودشده‌اش می‌گردد.

 

 

تمرکز این تبلیغ‌ها در شکل نسبتاً تازه‌ی برند است که سه سال پیش تغییر کرد و قصد اصلی آن‌ را افزایش برند‌آگاهی باید بدانیم.

 

شما هم اگر هنگام خواندن این مقاله حواستان به جایی پرت شد، شاید لازم باشد این اپلیکیشن را نصب کنید.

 

منبع

ادویک

 

خروج از نسخه موبایل