اوه یکی از با سابقهترین برندهای ایرانی تولید کننده مواد شوینده بهداشتی مراقبت از پوست و مو است.
بر اساس آنالیز دقیق پیج اوه در سال گذشته و همچنین وضعیت رقبای داخلی و خارجی این برند، برنامه ارتباطی دیجیتال بلند مدتی توسط تیم دیجیتال آژانس تبلیغاتی کوشا با تمرکز بر تولید محتوای روتین درشبکه اجتماعی اینستاگرم تهیه و تدوین گردید.
برنامه دیجیتال این برند حاوی گرافیک های خلاق مبتنی بر کلیم های محصولات و عکاسی سبک زندگی با هدف انتقال حس خانواده و معرفی تنوع محصولات اوه انجام شد.