اکران کمپین محیطی “بیمه‌ات را سرمایه کن”

نام برند:

شعار کمپین:

اکران بیلبوردهای بیمه باران

“بیمه‌ات را سرمایه کن”

اجرا توسط آژانس تبلیغاتی کوشا

در همه کشورهای جهان و از جمله ایران تغییر و عدم اطمینان، افراد را نسبت به آینده و وضعیت مالی سال‌های دورتر نگران می‌کند.

پس‌اندازکردن در شرایط تورمی حداقل کاری است که باید انجام داد.

خرید بیمه‌نامه‌های زندگی یکی از ساده‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌ها در دنیای امروز است که به تخصص کمتری نیاز دارد.

شما با خرید بیمه‌نامه زندگی مناسبی که به­‌درستی طراحی شده، سرمایه خود را در اختیار کسانی قرار می‌دهید که با مهارت ‌های سرمایه­‌گذاری خود بتوانند در چارچوب امکانات اقتصاد کشور، بالاترین بازدهی را برای سرمایه شما به همراه آورند.

بیمه­‌نامه ترنم چنین سرمایه گذاری است.

بیمه باران با اکران محیطی کمپین “بیمه‌ات را سرمایه کن” در تهران و شهرستان، برای راحتی مشتریان راه ارتباطی خود با مشتریان را به نمایش گذاشت و این کمپین توسط شرکت کوشا در بهمن ماه 99 اکران گردید.

اکران کمپین محیطی "بیمه‌ات را سرمایه کن"
اکران کمپین محیطی “بیمه‌ات را سرمایه کن”
اکران کمپین محیطی "بیمه‌ات را سرمایه کن"
اکران کمپین محیطی “بیمه‌ات را سرمایه کن”
اکران کمپین محیطی "بیمه‌ات را سرمایه کن"
اکران کمپین محیطی “بیمه‌ات را سرمایه کن”
اکران کمپین محیطی "بیمه‌ات را سرمایه کن"
اکران کمپین محیطی “بیمه‌ات را سرمایه کن”
اکران کمپین محیطی "بیمه‌ات را سرمایه کن"
اکران کمپین محیطی “بیمه‌ات را سرمایه کن”

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram