تأثیر شیوع پاندمی کرونا بر بازاریابی کوکاکولا

نام برند:

شعار کمپین:

تأثیر شیوع پاندمی کرونا بر بازاریابی کوکاکولا

 

در این مطلب به بررسی بازاریابی کوکاکولا پس از شیوع پاندمی کرونا می‌پردازیم.

نا اطمینانی اقتصادی که به علت شیوع کرونا ویروس جدید (covid-19) به وجود آمده باعث شده است تا برند‌های نوشیدنی چندملیتی در انگلیس برنامه بازاریابی خود را به حالت تعلیق درآورند.

کوکاکولا با چندین آژانس برجسته در انگلیس همکاری دارد که از میان ‌آن‌ها می‌توان به آژانس‌های تبلیغاتی Ogilvy ، Wieden+Kennedy، McCann ، comms agencies Mission، Frank و Exposure و آژانس رسانه‌ای  MediaCom اشاره کرد.

این شرکت اعلام کرده است که تصمیم را به‌صورت دوره‌ای بررسی می‌کند و شرکای تبلیغاتی و بازاریابی خود را از پیشرفت‌های بعدی به‌روز می‌کند.

سخنگوی کوکاکولا: “با توجه به شرایط خطیری که همه در مورد coronavirus با آن روبرو هستند، ما اعتقاد داریم که بازاریابی برنامه‌ریزی‌شده برند‌های ما در بریتانیا مناسب یا مطابق با چالش‌های فعلی و عدم اطمینان برای مصرف‌کنندگان نیست.”

“ازآنجاکه همه ما با این شرایط بسیار متفاوت سازگار هستیم ، سعی خودمان را معطوف بر چگونگی ایجاد تغییر در مصرف‌کنندگان ، مشتریان و جوامع خود در هفته‌ها و ماه‌های آینده خواهیم کرد.”

لازم به ذکر است که در سال 2019، بودجه بازاریابی کوکاکولا بسیار بالا بوده است. این تولیدکننده نوشیدنی 3.7 میلیارد پوند (4.2 میلیارد دلار) برای تبلیغات جهانی برای برند‌های خود هزینه کرده است.

 

منبع: PRWEEK

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram