بیلبوردهای دیجیتال آئودی 

نام برند:

شعار کمپین:

کمپین بیلبوردهای دیجیتال آئودی و BBH لندن 

آئودی و BBH لندن یک کمپین بیلبوردهای دیجیتال را با استفاده از API‌ها و داده‌های عمومی برای نمایش بیلبورد‌های دیجیتال مرتبط از نظر محتوا در صفحه‌نمایش‌های جاده‌ای راه‌اندازی می‌کنند.

 

برای ارتقای شرایط رانندگی در زمان واقعی، آئودی از داده‌های اصلی برای سنجش شرایط رانندگی فعلی استفاده می‌کند تا جنبه‌های مختلف تکنولوژی رانندگی را تایید کند و بهبود ببخشد.

این پروژه توسط BBH لندن خلق و توسط Grand Visual نولید شده است. یک مفهوم جالب در ارائه‌ی داده‌های ‌عمومی در صفحه‌نمایش‌های کنار جاده‌ای تطابق دادن وضعیت با تکنولوژی  است که یک خودرو‌ساز برای مقابله با شرایطی مانند ترافیک، زمان و یا آب‌و‌هوا ارائه می‌دهد.

کمپین در ۹ شهر کلیدی انگلستان و در 211 نمایش با عنوان «آئودی به‌عنوان حس ششم شما» در حال اجرا است.

برای راه‌اندازی محتوای مربوط به مکان هر صفحه‌نمایش‌ بیلبوردهای کنار جاده‌ای، این کمپین از داده‌های زمان واقعی استفاده می‌کند. به‌عنوان مثال، اگر ترافیک سنگین باشد، و  هوا نامناسب باشد ، بیلبوردها پیام استفاده از تمام چرخ‌ها را نشان می‌دهد این مورد خلاقیت  آئودی را نشان می دهد

این کمپین پویای بیلبوردهای دیجیتال توانسته از طریق OpenLoop، یک پلت‌فرم ارائه‌شده توسط Grand Visual که داده‌های انتقال APIهای بریتانیا و داده‌های آب و هوایی را تحلیل می‌کند، توزیع شود و برای هر مکان کنارجاده‌ای، خلاقیت مرتبط را راه‌اندازی می‌کند.

 

بیشتر بخوانید:

رشد تبلیغات محیطی

چگونه یک بیلبورد تبلیغاتی بی‌نقص داشته باشیم؟

از بیلبورد و انواع بیلبوردهای تبلیغاتی چه می‌دانید؟

 

نظر بنجامین براون، رئیس بازاریابی آئودی بریتانیا، درباره‌ی این بیلبوردهای دیجیتال:

این نخستین پروژه بیلبوردهای دیجیتال OOH است که ما در مقیاس ملی راه‌اندازی کرده‌ایم. با استفاده از داده‌ها برای کپی محتواسازی، ما می‌توانیم رانندگان را در برابر پیام‌های تبلیغاتی هدفمند و تاکتیکی که مرتبط با طول روز هستند قرار دهیم و در آن لحظه وارد ذهنیت راننده شویم. این قدرتمند است.

دن داوسون، مدیر ارشد فناوری خلاق در Grand Visual افزود،

این کمپین مناسب یک نام تجاری است که همچنان در خط مقدم فناوری اطلاعات خودرو قرار دارد. داده‌ها و فن‌آوری با هم به تکمیل ارتباطات هدایت می‌شوند و تبدیل به یک استاندارد خلاق جدید می‌شوند.

این یک نمونه عالی از چگونگی استفاده‌ی مارک‌های تجاری از فن‌آوری مفهوم زمان واقعی و گسترش آن از طریق رسانه‌های سنتی است.

 

تهیه بیلبورد

یکی از مزایای استفاده از تبلیغات محیطی آن است که برخلاف سایر روش ها، تبلیغات محیطی نیازی ندارند که برای نمایش از کاربران کسب اجازه کنند. در حقیقت کاربر چاره ای جز دیدن پیام ندارند. پس می توان نتیجه گرفت که تبلیغات محیطی از تاثیر زمانی بالاتری روی کاربران نسبت به سایر روش ها برخوردارند.

برای بهره گیری از این ابزار بسیار قدرتمند در مارکتینگ برند خود می‌توانید از خدمات بیلبورد آژانس تبلیغاتی کوشا بهره ببرید.

 

بیشتر بخوانید:

پنجاه بیلبورد خلاقانه از نابغه‌های دیوانه (بخش اول)

پنجاه بیلبورد خلاقانه از نابغه‌های دیوانه (بخش دوم)

10 نمونه از خلاقانه ترین بیلبوردهای تبلیغاتی

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram