بزرگراه همت، مسیر شرق به غرب، بعد از خروجی بزرگراه چمران شمال
بزرگراه همت، مسیر شرق به غرب، نرسیده به ورودی شهرک غرب
بزرگراه همت، مسیر غرب به شرق، پل توانیر
بزرگراه همت، مسیر شرق به غرب، پل توانیر
بزرگراه همت، مسیر غرب به شرق، ورودی شهران
بزرگراه همت، مسیر شرق به غرب، ورودی شهران
بزرگراه همت، مسیر شرق به غرب، تقاطع پل بزرگراه صیاد شیرازی، قبل از خروجی پاسداران
بزرگراه همت، مسیر غرب به شرق، 500 متر قبل از خروجی خیابان هنگام
بزرگراه مدرس، مسیر شمال به جنوب، تقاطع پل همت
بزرگراه مدرس، مسیر جنوب به شمال، ورودی بزرگراه صدر
بزرگراه چمران، مسیر جنوب به شمال، بعد از همایشهای صدا و سیما
بزرگراه چمران، مسیر جنوب به شمال، پل گیشا
بزرگراه چمران، مسیر جنوب به شمال، بالاتر از تقاطع جلال آل احمد
بزرگراه حکیم، مسیر شرق به غرب، 400 متر قبل از پارک پردیسان
بزرگراه حکیم، مسیر شرق به غرب، مقابل پارک پردیسان
بزرگراه حکیم، مسیر غرب به شرق، روبروی پارک پردیسان
بزرگراه حکیم، مسیر شرق به غرب، روبروی پارک پردیسان
بزرگراه نیایش، مسیر شرق به غرب، پل سعادت آباد
تقاطع بزرگراه نیایش و خیابان ولیعصر، مسیر شرق به غرب
بزرگراه یادگار امام، مسیر جنوب به شمال، بالاتر از خروجی ایوانک
بزرگراه باکری، مسیر شمال به جنوب، جنب هایپراستار
بزرگراه باکری، مسیر جنوب به شمال، جنب هایپراستار
بزرگراه اشرفی اصفهانی، مسیر شمال به جنوب، جنب تیراژه
بزرگراه اشرفی اصفهانی، مسیر شمال به جنوب، بعد از پل حکیم، نرسیده به فلکه دوم صادقیه
بزرگراه اشرفی اصفهانی، مسیر جنوب به شمال، قبل از پل حکیم و بعد از فلکه دوم صادقیه
بزرگراه سعیدی، مسیر شمال به جنوب، تقاطع چهارراه یافت آباد
بزرگراه سعیدی، مسیر جنوب به شمال، تقاطع چهارراه یافت آباد
بزرگراه رسالت، مسیر شرق به غرب، بعد از خروجی بزرگراه حقانی
بزرگراه رسالت، مسیر شرق به غرب، بعد از صیاد شیرازی
بزرگراه رسالت، مسیر غرب به شرق، قبل از صیاد شیرازی
ابتدای بزرگراه صدر، مسیر شرق به غرب، قبل از خروجی بزرگراه امام علی
بزرگراه بابایی، مسیر غرب به شرق، قبل از خروجی باقری
میرداماد، مسیر شرق به غرب، نبش خیابان نفت
میرداماد، مسیر غرب به شرق، نبش خیابان نفت
میدان تجریش، مسیر شرق به غرب، پل مکانیزه ابتدای خیابان شهرداری، مقابل مرکز خرید قائم
میدان تجریش، مسیر غرب به شرق، پل مکانیزه ابتدای خیابان شهرداری، مقابل مرکز خرید قائم
ضلع شرقی تقاطع خیابان لواسانی و پاشاظهری، رو به روی مجتمع کوه نور
الهیه، نبش خیابان مریم شرقی
بلوار اندرزگو، مسیر شرق به غرب، نبش خیابان منصوریان
بلوار اندرزگو، مسیر شرق به غرب، جنب مرکز خرید سانا
بلوار اندرزگو، مسیر غرب به شرق، نبش خیابان چیذری
تقاطع خیابان مقدس اردبیلی و خیابان یمن، ضلع شمال شرقی
خیابان مقدس اردبیلی، بعد از چهارراه پسیان و قبل از مرکز خرید پالادیوم
مسیر جنوب به شمال، بالاتر از اقدسیه، ضلع جنوبی پارک نیاوران
خیابان فرشته، نبش خیابان آقابزرگی
بزرگراه گمنام، مسیر جنوب به شمال، نرسیده به میدان گلها
خیابان مطهری، ضلع شمال شرقی خیابان میرزای شیرازی
خیابان بهشتی، تقاطع خیابان احمد قصیر، ضلع شمال شرقی
بزرگراه ستاری، مسیر جنوب به شمال، جنب مجتمع کوروش
بزرگراه صیاد شیرازی، مسیر جنوب به شمال، قبل از ورودی میدان هروی
بزرگراه باقری، مسیر جنوب به شمال، نبش خیابان 154، ورودی تهرانپارس
ابتدای آزادراه تهران کرج، مسیر شرق به غرب، مقابل هواپیمای ماهان
جاده مخصوص، مسیر شرق به غرب، پل مکانیزه، روبروی مجتمع اکباتان
جاده مخصوص، مسیر غرب به شرق، پل مکانیزه روبروی مجتمع اکباتان
بزرگراه بعثت، مسیر شرق به غرب، روبروی شهرک بروجردی
بزرگراه بعثت، مسیر غرب به شرق، روبروی شهرک بروجردی
بزرگراه صالح آباد، مسیر شمال به جنوب، سازه دوم
بزرگراه آزادگان، مسیر شرق به غرب، بعد از تندگویان، مقابل بازار میوه و تره بار
بدون شک وقتی سخن از تبلیغات محیطی به میان می آید، اولین چیزی که به ذهن مخاطب خطور می کند، یک بیلبورد بزرگ و رنگارنگ است. اگرچه این بیلبوردها را می توان بخشی از تبلیغات محیطی دانست، این گونه تبلیغات هر چیزی از تبلیغات روی بدنه ی اتوبوس ها و تاکسی ها گرفته تا کیوسک های تلفن را نیز شامل می شوند. در حقیقت، قدمت تبلیغات محیطی به خیلی قبل تر از آنچه فکر می کنید برمی گردد. مصریان قدیم که اسناد تجاری و صورت حساب های مالی را روی دیوارها ترسیم می کردند نیز در واقع از تکنیک تبلیغات محیطی برای انتقال پیام خود بهره می بردند.
کسی نمی تواند بیلبوردها یا تبلیغاتی که روی بدنه ی تاکسی ها یا روی کیوسک های تلفن به نمایش درآمده اند را خاموش کند.
یکی از مزایای استفاده از تبلیغات محیطی آن است که برخلاف سایر روش ها، تبلیغات محیطی نیازی ندارند که برای نمایش از کاربران کسب اجازه کنند. در حقیقت کاربر چاره ای جز دیدن پیام ندارند. پس می توان نتیجه گرفت که تبلیغات محیطی از تاثیر زمانی بالاتری روی کاربران نسبت به سایر روش ها برخوردارند.
تبلیغات محیطی اغلب در ابعاد وسیع به نمایش در می آیند و خلاقانه و رنگارنگ هستند. این واقعیت که این گونه تبلیغات جایگاه مستقل خود را دارند و مجبور نیستند با تبلیغات دیگر رقابت کنند، سبب می شود از تاثیر بیشتری برخوردار باشند و بیشتر به چشم بیایند.
تبلیغات محیطی گزینه ی مناسبی برای شرکت هایی هستند که درصدد دستیابی به مخاطبان بیشترند. از آن جا که اینگونه تبلیغات در ملاء عام نمایش داده می شوند، امکان دسترسی به گروه هایی از مخاطبان را میسر می سازند که در غیر این صورت دسترسی به آنها به آسانی میسر نیست. مانند جوانان یا مدیران ارشد اجرایی که وقت تماشای تلویزیون یا فرصت حضور در رسانه های اجتماعی آنلاین را پیدا نمی کنند.
در مقایسه با روش های تبلیغاتی دیگر، تبلیغات محیطی اغلب بازده سرمایه گذاری (ROI) بیشتری به دست می دهد. هر چه بیشتر در تبلیغات محیطی سرمایه گذاری کنید، برگشت سرمایه تان بیشتر خواهد بود. این به سبب آن است که شما امکان دسترسی به مخاطبان بیشتری را می یابید که ملزم به دریافت پیام شما هستند. در صورتی که طراحی و پیام تبلیغاتی شما مناسب باشد، دلیلی برای رد تبلیغ شما از سوی مشتریان احتمالی وجود نخواهد داشت.
به نقل از پورتال APN هفتاد درصد تصمیمات خرید در بیرون مغازه ها و مراکز خرید اخذ می شود. با نمایش تبلیغات خود در یک فضای استراتژیک می توانید بر تصمیم مشتری برای خرید محصول تاثیر بگذارید. تبلیغات محیطی سیر تصمیم گیری برای خرید را تحت الشعاع قرار داده و مشتری را به اتخاذ تصمیم خرید ترغیب می کنند.
از آنجا که زمان زیادی از آغاز بکارگیری بیلبوردهای تبلیغاتی می گذرد، داده های اطلاعاتی خوبی در خصوص اثربخشی تبلیغات بیلبوردی به ثبت رسیده است.
۷۱٪ از ترددکنندگان، بیلبوردهایی را که دیده اند به خاطر دارند.
۳۱٪ از افراد طی همان هفته ای که بیلیورد تبلیغاتی را برای اولین بار مشاهده کرده اند، به فروشگاه مورد نظر مراجعه می کنند.
۲۴٪ از افراد درهمان روزی که بیلبورد تبلیغاتی را برای اولین بار مشاهده کرده اند به فروشگاه مورد نظر مراجعه می کنند.
آماری از این قبیل می تواند توجیه خوبی برای تصمیم به سرمایه گذاری در تبلیغات محیطی باشد.
داده های دیگری نیز وجود دارند که می توانید با استفاده از آن ها از هدف قرار دادن مخاطبان مد نظر خود اطمینان حاصل کنید. شما با بهره گیری از اطلاعات مربوط به الگوهای ترافیکی می توانید به بالاترین درصد بازدیدکنندگان دسترسی پیدا کنید. با استناد به داده های حاصل از اطلاعات موقیعت مکانی جمعیت می توانید مطمئن شوید که مخاطبان مورد نظر شما از مقابل بیلبورد شما خواهند گذشت. تمام این اطلاعات دست به دست هم می دهند تا با ایجاد یک فضای ایده آل، تبلیغ شما به بهترین نحو ممکن در معرض دید قرار گیرد.
مزیت بیشتر این است که این داده ها به طور مداوم به روز می شوند و می توانید به کمک آن ها اثربخشی تبلیغات خود را در راستای دستیابی به اهداف فروش تحلیل کنید. نرخ هایی که تعداد دفعات کلیک کردن روی تبلیغات آنلاین را نشان می دهند، نمی توانند نمایشگر واضحی از این که آیا تبلیغ شما به مخاطب مد نظر رسیده است یا خیر باشند. زیرا صرف نظر از تصمیم کاربر به کلیک کردن یا نکردن روی تبلیغ آنلاین، جمع آوری اطلاعات در خصوص این که دقیقا چه کسی تبلیغ شما را می بیند بسیار دشوار است.
در این عصر اشباع دیجیتالی، حساسیت مردم نسبت به تبلیغات آنلاین از بین رفته است. آنها به محض ظاهر شدن یک تبلیغ روی صفحه، آن پنجره را می بندند یا با بی صبری انتظار می کشند تا دکمه ی “skip ad” پدیدار شود و روی آن کلیک کنند. با این حال، بیلبوردها آن قدر متفاوت هستند که هنوز در نظر مردم چشم نواز جلوه می کنند. با طراحی مناسب بیلبورد، می توان توجه ترددکنندگان را جلب کرد و درک پیام تبلیغاتی بالا روی بیلبورد هم بیش از یک لحظه طول نخواهد کشید. رانندگانی که به سرعت در مسیر بزرگراه ها در حال رانندگی هستند، تنها فرصت انداختن یک نگاه سریع و اجمالی به بیلبورد را دارند.
شما می توانید با لحاظ کردن این نکته در طراحی بیلبورد، نه تنها شانس دیده شدن بیلبوردتان را بیشتر کنید بلکه احتمال این که مخاطب متوجه پیام تبلیغاتی تان بشود و به آن عمل کند را نیز افزایش دهید.
براساس مطالعه ی انجام گرفته توسط کمپانی نیلسن، اکثر افرادی که متوجه بیلبوردها می شوند، حداقل هر از گاه، به پیام آن هم نگاه می کنند و احتمال اینکه ذهن چنین افرادی درگیر تبلیغ شود، یعنی آن را به یاد بیاورند و پیام تبلیغاتی را به کار ببندند، ۵۰ درصد بیش از سایرین است.
شرط این کار این است که بیلبوردی بسازید که به چشم بیاید. با طراحی بیلبورد و انتخاب پیامی جذاب و متفاوت، خواهید توانست تجربه ای را برای مردم رقم بزنید که به راحتی فراموش نمی شود. مطمئن شوید شیوه ای که برای تبلیغ برند خود انتخاب می کنید، برای رانندگانی که دارند به سرعت از مقابل بیلبوردتان می گذرند منحصر به فرد، به یاد ماندنی و قابل فهم باشد. شما برای اثرگذاری در مخاطب زمان محدودی دارید، پس باید از تک تک ثانیه ها استفاده کنید.
صحبت از تبلیغات محیطی به صورت نظری یک موضوع است، اما دیدن این که چطور امروزه اینگونه تبلیغات به طور عملی به کار گرفته می شوند و چگونگی بهره وری یک شرکت از آن ها موضوع دیگری است. به نقل از وبسایت entrepreneur.com، قسمت استراتژی بازاریابی کمپانی Cracker Barrel، بخش قابل توجهی از بودجه ی خود را (۴۹٪) به تبلیغات محیطی اختصاص داده است. دلیل این امر، نتیجه بخش بودن اینگونه تبلیغات عنوان شده است.
برای اینکه بتوانید تبلیغات محیطی را برای تبلیغ کسب و کار و محصول خود به کار ببرید، شما میتوانید با آژانس تبلیغاتی کوشا در تهران تماس بگیرید تا همکاران ما در تمامی مراحل این کار شما را راهنمایی کنند.
اکنون که از چگونگی اعمال تبلیغات محیطی برای یک برند آگاه شدید، وقت آن رسیده که ببینید چگونه می توانید از این تبلیغات استفاده کنید. در اینجا لازم است چند نکته ی مهم را به خاطر بسپارید:
آن چه در حال حاضر وجود دارد و در حال بکارگیری است را بررسی کنید. کدام یک از برندها فعالیت های بیلبوردی موفقی دارند؟ دلیل موفقیتشان چیست؟ آیا می توانید از آموزه های آن ها استفاده کنید و در استراتژی های خود به کار ببندید؟
رفت و آمدهای مکرر بین منزل و محل کار هنوز امری متداول است. با وجود افزایش میزان کار در منزل از طریق کامپیوتر و غیره، هنوز هم بیشتر افراد در دفتر اداری به کار مشغولند. این افراد را می توان مخاطبان بیلبورد شما محسوب کرد که بارها و بارها از مقابل تبلیغ شما عبور می کنند. می توانید درباره ی چگونگی و طول متوسط مدت رفت و آمد در منطقه ی خود تحقیق کنید. دانستن الگوی رفت و آمد مخاطبان این امکان را به شما می دهد تا بیلبوردهای تان را در شلوغ ترین مناطق با بالاترین تراکم مردمی به پا کنید.
به یاد داشته باشید که هنوز می توانید از گزینه های دیجیتالی در قالب سنتی استفاده کنید. استفاده از فناوری دیجیتال در یک بیلبورد تبلیغاتی با نمایش سریع یک تبلیغ آنلاین روی صفحه یکی نیست.
ایده های خلاقانه، طراحی منحصر به فرد، برنامه ریزی استراتژیک با استفاده از آنالیز نقاط پرترافیک ، پیاده سازی دقیق کمپین، مانیتورنیگ شبانه روزی با بهره گیری از بروز ترین پلتفرم ها، از جمله خدماتی است که همکاران متخصص ما در کوشا در این بخش به مشتریان خود در سراسر ایران ارائه می نمایند تا به بهترین نحو، با صرف کمترین هزینه نام برند را در ذهن مخاطب حک کنند به نحوی که منجر به خلق ارتباطی ماندگار گردد.