برندها با استفاده از شعارها و کمپین تبلیغاتی، سعی در جذب مخاطبان دارند و محصولات خود را از دیگر رقبا متمایز کنند. پاکشوما نیز، که به عنوان یک تولیدکننده لوازم خانگی قدیمی شناخته میشود، از این قاعده کلی مستثنی نیست. اما انتخاب شعار تبلیغاتی برای یک کمپین با تمام دشواریهای خود هم راستا با هدف کمپین باشد خلاقانه و معنا آفرین باشد، قطعا میتواند مخاطب را با مفهوم کمپین همراه سازد.
آژانس تبلیغاتی کوشا به تازگی یک کمپین تبلیغاتی محیطی و تلویزیونی با شعار «این خانواده کاملتر است» طرحریزی و اجرا نموده است. در این مقاله، به بررسی و تحلیل این کمپین تبلیغاتی و اهمیت مفهوم تنوع محصولات و رفع کامل نیاز خانواده با این محصولات در این شعار پرداخته خواهد شد.
کمپین تبلیغاتی پاکشوما:
پاکشوما به عنوان یک برند معتبر و با سابقه در تولید لوازم خانگی در ایران، از تبلیغات مختلفی برای معرفی محصولات خود استفاده میکند. این برند در این باره با آژانس تبلیغاتی کوشا همکاری کرده و کمپین تبلیغاتی محیطی و تلویزیونی با شعار «این خانواده کاملتر است» را طراحی و اجرا کرده است. این کمپین با هدف نمایش تنوع محصولات پاکشوما و جذب توجه خانوادهها به خصوصیتهای منحصر به فرد محصولات این برند انجام شده است.مفهوم تنوع محصولات:
استفاده از مفهوم تنوع محصولات در این شعار، به خوبی به مخاطبان منتقل میکند که پاکشوما محصولات متنوعی را در زمینه لوازم خانگی ارائه میدهد. این تنوع میتواند شامل انواع لوازم آشپزخانه، لوازم تهویه و غیره باشد. با این کمپین،خواستیم تا به خانوادهها نشان دهیم که پاکشوما هر نیاز خانگی را میتوانند با محصولات این برند برطرف کنند.کمال خانهداری و محصولات پاکشوما:
عبارت «این خانواده کاملتر است» به ایهام به مفهوم کامل بودن لوازم خانگی مورد نیاز خانواده نیز اشاره دارد. با استفاده از محصولات پاکشوما، خانه به طور کامل و تمیزتری دارای لوازم خانگی مورد نیاز میشود و خانواده میتواند از امکانات بیشتری برخوردار شود. این ایده مطرح شده در کمپین تبلیغاتی، هدف دارد تا مخاطبان را به سمت خرید و استفاده از محصولات پاکشوما سوق دهد.تیزر تلویزیونی کمپین « این خانواده کامل تر است»