اگرچه رسانه های تلویزیون و تبلیغات تلویزیون یا صدا و سیما و رادیو از قدیمی ترین رسانه های ارتباطی بشمار می آیند و رسانه های نوظهور از جمله رسانه های اجتماعی توانسته اند الگوهای ارتباطی و رسانه ای جوامع را در سطح گسترده تغییر دهند اما با نگاهی دقیق می توان نتیجه گرفت تلویزیون و رادیو همچنان قوی ترین رسانه های ارتباط جمعی از لحاظ پوشش و اعتبار بشمار می روند به شکلی که می توانند الگوهای رفتار مصرف کننده را متاثر ساخته و مصرف کنندگان را جهت استفاده از محصولات و خدمات برندها ترغیب نماید به همین دلیل هنوز سهم عمده ای از بودجه ارتباطات و تبلیغات برندهایی که استراتژی و مدل های ارتباطی برنده ای داشته اند به رسانه تلویزیون اختصاص یافته است
در ایران نیز همانند کشورهای توسعه یافته اهمیت رسانه تلویزیون و رادیو در رشد و توسعه کسب و کارها روز به روز نمایان تر شده که دلیل این امر را می توان به افزایش تنوع در شبکه های تلویزیونی و رادیویی و به تبع آن افزایش برنامه ها و تبلیغات تلویزیونی در پاسخ به سلایق گوناگون مخاطبین نسبت داد. علاوه بر این قدرت محتوای تصویری در تاثیر بر ذهن و احساس بیینده در صورتی که این توع از محتوا با استراتژی های مناسب و جذابیت های متناسب با سلایق گروه های هدف منطبق باشد، موجب می شود تا این رسانه همچنان رسانه ای اثربخش و با ضریب نفوذ بالا بشمار آید.
علاوه بر تمام این واقعیتها، سیاستگذاری های اداره کل بازرگانی سازمان تبلیغات صدا و سیما در سال های اخیر موجب تسهیل ورود برندها به رسانه تلویزیون شده است که از جمله این طرح ها و سیاست ها می توان به طرح حمایت از اشتغال و همکاری ها و مشارکت های اداره بازرگانی با شرکت ها و هلدینگ ها بزرگ در قالب مشارکت در جذب صاحبان آگهی با شرایط قراردادی این هلدینگ ها و همکاری آژانس های تبلیغاتی به عنوان بازوهای برنامه ریزی رسانه و تولید محتوای خلاق اشاره کرد.
نکته حائز اهمیت در رابطه با همکاری با آژانس های تبلیغاتی برای طراحی و پیاده سازی برنامه های ارتباطی اثر بخش در رسانه تلویزیون، توانایی آژانس در ارائه مشاوره جهت تعیین بودجه مناسب پخش، ارائه اطلاعات به روز از طرح های تشویقی و پیشنهادات خاص اداره کل بازرگانی سازمان تبلیغات صدا و سیما به واسطه ارتباط موثر با این اداره و از همه مهمتر توانایی تولید آگهی های تلوزیونی جذاب و اثریخش جهت دستیابی به بهترین نتیجه از پخش آگهی های تلویزیونی است.
در همین راستا آژانس کوشا با بهره گیری از ظرفیت های مناسب تیم های خلاق خود و دانش شناخت رسانه ها از جمله رسانه تلویزیون امکان برنامه ریزی دقیق و استراتژیک رسانه ها را متناسب با بودجه های ارتباطی و تبلیغاتی و اهداف بازاریابی و برندینگ شرکت ها و سازمان ها داراست تا ارتباطی خلاق، مانا و اثر بخش خلق نماید.
پیشنهاد ویژه رسانه تلویزیون آژانس تبلیغاتی کوشا برای برندهایی قصد حضور برای اولین در این رسانه را داشته و یا حداقل به مدت سه سال تبلیغات ریالی در صدا و سیما نداشته اند می توانند مطابق جدول ذیل از اضافه پخش های تشویقی ویژه ای بهره مند شوند که می تواند بسته به بودجه پخش تلویزیونی آن ها بین دو تا چهار برابر اضافه پخش های قراردادهای عادی باشد. مسلما این اضافه پخش ها با شرایط ویژه ای که اداره کل بازرگانی سازمان صدا و سیما در چهارچوب ضوابط و مقررات رسمی اعلام شده از سوی این سازمان و سیما در نظر گرفته است از سوی آژانس تبلیغاتی کوشا به صاحبان آگهی ارائه می گردد.
در محاسبات ارزش تعرفه ای جدول فوق میزان 150 درصد اضافه پخش تشویقی تسریع نیز لحاظ شده و برای کلیه صاحبان آگهی که حداقل 3 سال تبلیغات ریالی در صدا و سیما نداشته اند قابل ارائه می باشد.